0
0 Produkty w koszyku

No products in the cart.

Zaznacz stronę

Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje i Zwroty

  • Klient ma prawo do reklamacji w przypadku otrzymania wadliwego produktu lub niezgodnego z zamówieniem.
  • Reklamacje można zgłaszać przez formularz kontaktowy na stronie lub telefonicznie.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, klient ma prawo do wymiany towaru lub zwrotu środków.
  • W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostarczonym zamówieniu, Klient poinformuje Piekarnię niezwłocznie o zaistniałym fakcie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
  • Reklamacja Klienta zostanie rozpatrzona do 14 dni od powzięcia o niej informacji. Klient zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji w drodze elektronicznej.
  • Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, data realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia, login Klienta oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne lub dla potrzeby pełnego wyjaśnienia Piekarnia wystąpi o ich uzupełnienie, jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełniania danych przez Klienta składającego reklamację.
  • Zwrot należności zostanie dokonanie niezwłocznie po rozpatrzeniu Reklamacji, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.

    2. Prawo odstąpienia od umowy

    • Kupującemu Towary szybko ulegające zepsuciu lub mające krótki termin ważności nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.  (art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta)
    • Przepis ten dotyczy także Towarów wykonywanych na specjalne zamówienie.