Reklamacje i zwroty
1. Reklamacje i Zwroty
- Klient ma prawo do reklamacji w przypadku otrzymania wadliwego produktu lub niezgodnego z zamówieniem.
- Reklamacje można zgłaszać przez formularz kontaktowy na stronie lub telefonicznie.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, klient ma prawo do wymiany towaru lub zwrotu środków.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostarczonym zamówieniu, Klient poinformuje Piekarnię niezwłocznie o zaistniałym fakcie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Reklamacja Klienta zostanie rozpatrzona do 14 dni od powzięcia o niej informacji. Klient zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji w drodze elektronicznej.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, data realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia, login Klienta oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne lub dla potrzeby pełnego wyjaśnienia Piekarnia wystąpi o ich uzupełnienie, jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełniania danych przez Klienta składającego reklamację.
- Zwrot należności zostanie dokonanie niezwłocznie po rozpatrzeniu Reklamacji, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
2. Prawo odstąpienia od umowy
- Kupującemu Towary szybko ulegające zepsuciu lub mające krótki termin ważności nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość. (art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta)
- Przepis ten dotyczy także Towarów wykonywanych na specjalne zamówienie.